Výrobek zasíláme prostřednictvím dopravní služby: PPL, Česká Pošta a Top Trans.
Zásilky do 30 kg:
Česká Pošta - 200 Kč
PPL - 90 Kč
Paletové zásilky a zásilky nad 30 kg:
Top Trans - od 200 Kč, podle celkove hmotnosti
Osobní odběr a doručení na výdejní místa:
Osobní odběr v Českém Těšíně - ZDARMA
(sklad TTM Rybářská 411, 73562 Český Těšín)
Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop - 90 Kč
Obchodní podmínky PPL
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.
Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.
Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@onshop.cz
Obchodní podmínky Top Trans
Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
Zvláštní dodací podmínky (je možné pouze po domluvě s našimi operátorkami):
TOPTIME (přeprava do 18 hodin) - příplatek ve výši 25% z tarifu
TOP-WEEKEND (sobotní doručení) - příplatek ve výši 50% z tarifu
TOP-PRIVAT (večerní doručení) - příplatek ve výši 300,- Kč
Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.
Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.
Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@onhop.cz
Obchodní podmínky Česká Pošta
Zboží je primárně doručováno na kontaktní addresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.
V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí. Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení.
Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@onshop.cz
Platba
Objednané zboží lze uhradit jedním z následujících způsobů:
- v hotovosti v kamenných prodejnách a výdejních místech
- v hotovosti nebo platební kartou (dle možností dopravce) na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího
- bezhotovostně prostřednictvím platební karty
Číslo účtu: 131-2281750287 / 0100 KOMERČNÍ BANKA
IBAN CZ7401000001312281750287
SWIFT KOMBCZPPXXX
V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na telefonním čísle 702 054 225 nebo na e-mailu info@onshop.cz