Výrobek zasíláme prostřednictvím dopravní služby: PPL, Česká Pošta a Top Trans.

 

Zásilky do 30 kg:

Česká Pošta  -  200 Kč

PPL  -  90 Kč

Paletové zásilky a zásilky nad 30 kg:

Top Trans  - od 200 Kč, podle celkove hmotnosti

 

Osobní odběr a doručení na výdejní místa:

Osobní odběr v Českém Těšíně  - ZDARMA

(sklad TTM Rybářská 411, 73562 Český Těšín)

Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop  -  90 Kč

 

Obchodní podmínky PPL

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou či kartou na místě.

Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.

Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@onshop.cz

 

Obchodní podmínky Top Trans

Řidič vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.

Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

Zvláštní dodací podmínky (je možné pouze po domluvě s našimi operátorkami):

TOPTIME (přeprava do 18 hodin) - příplatek ve výši 25% z tarifu

TOP-WEEKEND (sobotní doručení) - příplatek ve výši 50% z tarifu

TOP-PRIVAT (večerní doručení) - příplatek ve výši 300,- Kč

Zboží můžete platit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.

Při poškození zboží je nutné nahlásit škodu do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odesilateli nebo přepravní službě.

Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@onhop.cz

 

Obchodní podmínky Česká Pošta

Zboží je primárně doručováno na kontaktní addresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem, online platbou kartou nebo dobírkou.

V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí. Zápis poté zaslat na naše reklamační oddělení.

Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - reklamace@onshop.cz

 

Platba

Objednané zboží lze uhradit jedním z následujících způsobů:

- v hotovosti v kamenných prodejnách a výdejních místech

- v hotovosti nebo platební kartou (dle možností dopravce) na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce

- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího

- bezhotovostně prostřednictvím platební karty

Číslo účtu: 131-2281750287 / 0100   KOMERČNÍ BANKA

IBAN CZ7401000001312281750287

SWIFT KOMBCZPPXXX

 

V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na telefonním čísle 702 054 225 nebo na e-mailu info@onshop.cz

Nasledujte nás na Facebooku